Verzenden & retourneren

Bezorgdienst
Leveringen binnen Nederland worden door Post NL bezorgd. Wij versturen uw order binnen 1 werkdag na ontvangst van uw betaling. Mocht er incidenteel vertraging zijn dan wordt per omgaande contact met u opgenomen om u te informeren over de voortgang.


Verzendkosten en handlingkosten
Onze verzendkosten zijn gelijk aan de door Post NL vastgestelde verzendkosten, vermeerderd met het geldende btw-tarief en handlingkosten. De kosten zijn afhankelijk van het gewicht van de door u bestelde goederen. Bij de opgave van uw bestelling ziet u op de berekening precies wat de verzendkosten zijn.

Nederland €3,95
Deutschland €3,95
België €3,95
Scheiz €19,95 bis €24,95
Österreich €8,95
Rest of Europe €14,95 bis €19,95
Rest of the World       €24,95 



Waar levert e-halloweenkleding.nl ?

e-halloweenkleding.nl levert haar producten wereldwijd. Staat uw land niet in de lijst met verzendlanden, neemt u dan (via het ticketsysteem) contact op met onze klantenservice.


Betaalmethode

U kunt op drie manieren betalen: via iDEAL, PayPal of bankoverschrijving. Klikt u hier voor meer informatie over de betaalmethoden.


Retourneren en defecten

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen vragen wij u om binnen 5 werkdagen contact op te nemen met e-halloweenkleding.nl. Ruiling of retournering van producten kan, mits niet gebruikt of gedragen en in originele verpakking, binnen 14 dagen na ontvangst. U kunt uw voorgenomen retournering aanmelden via het online ticket-systeem in uw account en versturen naar:

Bema Shopping B.V.
Postbus 8074
5901 AB Venlo
Nederland

Het retourformulier kunt u hier downloaden:

Retourformulier e-halloweenkleding.nl


Het passen van de kleding is toegestaan. Ruilen is alleen mogelijk indien aan het in 7.1 van de algemene voorwaarden gestelde wordt voldaan. Ruiling na gebruik van de kleding voor feesten, partijen en andere vormen van gebruik, daarin niet inbegrepen het regulier passen van de kleding, wordt niet geaccepteerd.
Ongefrankeerde en niet schriftelijk aangekondigde retourzendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle afhandeling van uw klacht verzoeken wij u een kopie van de factuur mee te sturen en de reden van de retourzending duidelijk te vermelden.